Lors de notre séjour séjour Suède nous avons découvert les talents de photographe de nos élève, ce qui a fait naître l’idée d’un concours photos.
During our stay in Sweden we found out that some of our pupils were very gifted photographers, which led us to organize a photo competition. Indeed taking photos is a way of observing what surrounds us and of multiplying the different "pieces of evidence" of our various "investigations".

Cliquer sur l’une des deux photos pour voir les autres photos .
Click on one of the two photos to view the slideshow of the ....

Premiers prix Mathilde et Julia

Premiers prix : Mathilde et Julia

• Concours photos - Mai 2008